Recenze: EOS lipbalm

22:54






Ahoj, vítám vás u nového článku :) Tentokrát se podíváme na zoubek opěvovaného balzámu EOS, jelikož bych také chtěla přispět v této válce pro a proti :)

O EOS jsem se dozvěděla z Youtube už v roce 2013, ale v té době byla jediná cesta k němu přes eBay, což se mi moc nezamlouvalo a hlavně mi v té době bylo třináct, takže se mi za to takovou sumu nechtělo dávat.


Ale na konci léta, kdy jsem opět propadla kouzlu blogů, jsem narážela na čím dál tím víc recenzí s válčícími pro a proti. A tak jsem si řekla proč ne a objednala si ho. Konkrétně ho mám z webu dekorativka.cz, kde jsem ho sehnala za 149,-. Našla jsem ho i levněji, ale když na dekorativce byla možnost vyzvednutí na Zličíně, což mám 10 minut cesty a hlavně, s poštovným by to vyšlo ještě dráž. Rovnou jsem si k tomu vzala i antibakteriální gel od Bath & Bodyworks, ale o tom až příště :)

Z Dekorativky jsem navíc objednávala poprvé a jsem moc spokojená. Např. objednávka měla být na prodejně 24 hodin od odeslání. A za hodinu mi už ale přišla sms, že je připravena k vyzvednutí.

Ale vraťme se k EOS. Četla jsem na něj spoustu recenzí, ale pořád převládali ty dobré. Já osobně jsem si vybrala příchuť Sweet Mint, ne jen proto, že miluju mentol, ale také kvůli té barvě :D
Abych byla upřímná, EOS mě i přes mé nadšení na začátku lehce zklamal. Ano, má opravdu skvělou vůni a hlavně chuť a možná to také bude tím, jakou jsem si vybrala příchuť, ale zas jako takový zázrak mi to nepřijde. Není sice jako většina balzámů, které jsem vyzkoušela, například není tak mastný a dobře se ''vsákne''. Dobře hydratuje, po týdnu stráveném v horách na adaptačním kurzu, kam jsem si ho samozřejmě zapomněla vzít, jsem ho opravdu vřele uvítala.

I když jsem rozhodnutá, že vyzkouším alespoň jednu další příchuť, abych věděla, jestli je chyba v tom, tak myslím, že se dají sehnat lepší balzámy. Proto jsem také moc zvědavá na Nivea lip butter, které se mi ještě sehnat nepodařilo :)





You Might Also Like

1 comments

  1. Jsem ráda za tuhle recenzi! Všichni se pořád rozplývají nad novinkami... I já si tedy počkám na jiný. :) :D Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...