Back to School | Outfit Inspiration

22:39


Vítám vás u nového článku, tentokrát s tématikou, kterou všichni hrozně milujeme. Škola. Zítra je už první den, ale ne pro mě. Já začínám až příští středu, jsem totiž stále ve Španělsku. U mě obecně platí, že se na první den školy snažím co nejvíc vyfiknout a předvést vlastní styl. Zbytek školního roku to tak bohužel už moc není :D. Jelikož tu příležitost ale tentokrát mít nebudu, rozhodla jsem se vám alespoň ukázat, co bych si na první dny školy oblékla. Tak jdeme na to :)


Mikina - Romwe | Boyfriend Jeans - Topshop | Boty - Vans
 Batoh - JanSport | Rtěnka - Rimmel Kate Nudes | Kryt - ban.do
1. Pro první outfit jsem zvolila takový sportovnější styl. Mentolová je jedna z mích nejoblíbenějších barev a tak jsem takto sladila doplňky. Tuhle mikinu s hlavou aliena mám na svém pomyslném wishlistu už hrozně dlouho a to samé platí i pro boyfriendy. Do oka mi také padly tyto Vansky, které dávají outfitu jiskru :)

Tričko - RE/DONE | Sukně - Boohoo | Boty - Converse |
Batoh - Michael Kors | Hodinky - Larsson & Jennings | Tekutá rtěnka - Too Faced
2. Druhý outfit je elegantnější. Áčkové sukně poslední dobou dost frčí a i mně padli do oka, nelíbí se mi ale ty ''typické'' džínové, ale spíše černé nebo v nude barvičce. Zamilovala jsem si barvu rose gold a tak jsem se opět podle toho snažila sladit doplňky. Musím říct, že ty hodinky jsou prostě božské. Ale jelikož baleríny nebo podpatky moc nenosím a jsem spíše tenisková, tento outfit jsem ''osportovněla'' bílými Converskami.


Tričko - Helmut Lang | Kraťasy - WithChick | Boty - Converse | Kryt - Ted Baker | Brýle - zeroUV
3. Poslední outfit se asi nejvíce blíží k tomu, v čem mě můžete téměř každý den potkat. Kdybych si totiž měla vybrat jediný kousek oblečení, který bych měla nosit až do konce života, byl by to cardigan :D. Bohužel to šedé na obrázku je kabát, což mi ale nějak při výběru nedošlo, za to se omlouvám :D. Látkové kraťásky jsou také letošním trendem a mě si naprosto získaly. A tyto rose gold jsou naprosto dokonalé. Ve spěchu jsem zapomněla na batoh. nahrazují ho ale tyto čiré brýle, které jsou poslední dobou také hodně vidět. Mně se hrozně líbí, bohužel by mi ale neslušely.


To je pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil :) Já si budu ještě pár dní užívat sluníčka a příští úterý už se zas vracím do Čech a ve středu škola. Začínám druhý ročník. První proběhl dost dobře, tak snad to tak bude i pokračovat :) Pokud i vás zítra čeká první den školy (a i kdyby ne), přeji vám hodně štěstí a pevné nervy!

Domča x

You Might Also Like

5 comments

  1. Moc hezké outfity :)
    kvilla7.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné kombinácie. Veľmi sa mi páči druhý outfit :).

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ten druhý je boží, do toho jsem se úplně zamilovala ♥ ♥ Ještě, že mě teda škola nezačala, jsem ráda, že mám ještě oddych, jen teda až mě začne, tak už asi bohužel nebude možnost si vzít takovýhle outfit :(

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne skombinované outfity! Tie farby milujem! Uži si ešte Španielsko :)

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi se mi libi ten druhy outfit. Batuzek MK je muj sen, hlavne ten vinovy z podzimni kolekce. Mas fajn styl.

    www.pracujicidivka.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...