A letter to myself

16:34



Dnes bych se s vámi chtěla podělit o nápad, na který jsem narazila ke konci léta na Pinterestu a dost mě zaujal. A třeba zaujme i vás :). Jedná se o Letter to myself, což je prakticky dopis, který vaše budoucí já otevře na konci školního roku. Účelem je vidět, jak moc jste se během roku ‘‘změnili‘‘ nebo pokročili. Kdybych to měla přeložit doslova, jak moc jste ‘‘vyrostli‘‘.

Jelikož už mám za sebou týden školy (a opět musím zůstat doma, jelikož se mi vrátila angína), už jsem se zas pořádně vrátila do starých kolejí a mám nějakou představu, jak bych chtěla, aby i tenhle rok skončil (s výjimkou toho, že hned). Otázky níže jsou pouze takovou osnovou, o kterou se s vámi teď podělím a třeba to můžete i sami zkusit :).

Fun first day activity: Have kids write a letter to themselves at the end of the year.:

1. Co máš a nemáš rád/a na škole? 

– Se školou spokojená jsem, to ne že ne, ale co se mi na ní líbí jsou asi jen lidi. Našla jsem tu totiž spoustu super kamarádů. Co nemám ráda.. Hmm, asi všechny ty schody co tu máme :D.

2. Jaký je tvůj nejoblíbenější a nejmíň oblíbený předmět? 

– Mým nejoblíbenějším předmětem je teď Aplikovaná psychologie, díky ní hodně pochybuji, co chci vlastně v životě dělat a jestli bych neměla dál pak studovat psychologii. Nejmíň oblíbený předmět budou asi Základy přírodních věd (Ekologie+Chemie), nebaví mě to a je to také jediný předmět, který nesouvisí s tím, co vlastně studuji. Asi nikdy nepochopím, proč tohle musíme mít i v druháku.


3. V čem jsi dobrý/á? Co je pro tebe těžké? 

– Jsem dobrá v zapamatovávání si učiva z výkladu, což se mi hodně hodí při literatuře (kde si také zapamatuji vždycky to, jak nás straší s maturitou z ČJ) a při dalších předmětech, kde je toho mraky. Těžké je pro mě ústní zkoušení a celkově mluvení před ostatními. Během prváku jsem se sice hodně polepšila, ale pořád z toho mluvení před lidmi mám strach.

4. Na co se tenhle rok těšíš? 

– Věřte tomu nebo ne, ale na praxe. Půjdu do ČEDOKu a i když nám starší ročníky furt říkají, že nás k ničemu ani nepustí (což jsem i docela čekala), stejně se na to těším a ne jen proto, že se na dva týdny zbavím školy :D.

5. Co by ses chtěl/a naučit?

– Prezentace. S prezentacemi teď právě začínáme v Psychologii, učíme se, jak se chovat, jak mluvit, jak se obléknout a jak tu prezentaci vlastně připravit. Nakonec jí budeme i pronášet před celou třídou. Když se mi to povede, zabiji tím vlastně dvě mouchy jednou ranou :).

6. Jaké jsou tvé cíle pro tento rok? 

– Zbavit se trémy, alespoň trošičku. A tím nemyslím jen co se týče školy. Také bych se chtěla konečně víc učit a nekašlat na to. Ne že bych měla minulý rok špatné známky, ale stejně chci mít alespoň ten pocit, že se opravdu snažím.

7. Jak svých cílů dosáhneš? 

– Myslím, že mi v tom dost pomůže ta praxe a i ta prezentace. Možná si teď říkáte, že to přece nic není, nějaká prezentace před třídou, ale to jste nepotkali naší paní učitelku :D. Dál toho spíš dosáhnu tím, že začnu víc mluvit sama za sebe, přestat se stydět. Uvidíme, jestli pohořím. A poslední cíl.. ten splním jedině tím, že se prostě budu učit :D.


Když máte dopis hotový, dejte ho do obálky a někam schovejte, aby vás později nelákalo ho otevřít. Ale ne zas moc dobře, aby jste ho pak vůbec našli, že.

P. S. blog má nový název :)

You Might Also Like

3 comments

  1. Super nápad :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Je to fajn nápad. Ja si zas robím prognózy :) nie len ohľadne školy, ale ohľadne všetkého a raz za 2 roky ich otvorím, znova odpoviem na otázky a položím si nové :) robím to od malička, krstná si robí na 4 roky, ale to je na mňa moc dlhá doba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý, nikdy mě nic takového nenapadlo :) Taky to zkusím, za 2 roky mi bude 18, tak by to mohlo být ještě zajímavější :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...