OBLÍBENOSTI | LÉTO 2016

2:56



Haló haló, je tu někdo?

Vítám vás všechny u nového článku po - probůh - roce. Mínus týden, jestli chcete být přesní. Pamatuji si všechny ty plány a cíle, které jsem tomuto blogu dávala.. A skutek utek. Nicméně se mi stala taková krásná věc, jako stvořená pro konec prázdnin, kdy můžete ještě dohánět, co jste za ty dva měsíce nestihli uskutečnit. Musím říct, že já, i když mám zdraví už od narození poničené, mám opravdu skvělou imunitu a nemoci jako takové se mi vyhýbají obloukem. Ale zrovna teď, pár dní před mím (prvním!!) odletem do Španělska, chvíli před začátkem školy, jsem nevím kde chytla angínu. Takže si už nějakou dobu celé dny jen tak ležím v posteli a přemýšlím co dělat. A nevím kde se ta myšlenka vzala - Vždyť já mám vlastně blog!


Tímto se chci omluvit za mou neaktivitu a chci se znovu dát do pohybu. A tak začneme mým oblíbeným typem článku - Oblíbenosti. Podle mě je to v tuhle dobu dost vhodné vzhledem k tomu jak drasticky mě první roční střední školy změnil. Ještě před rokem bych tenhle článek pojala úplně jinak :)

Tak jdeme na to.

FOOD

To bych prostě nebyla já, kdybych nezačala jídlem. Samozřejmě tu ale nebudu rozebírat vše, na čem jsem si za léto smlsla, ale pouze dvě novinky, které si našli cestu do mého jídelníčku.

food, avocado, and healthy imagePrvním novým kámošem v rodině je avokádo. Kanály amerických youtuberek jsou toho prostě plné a přes rok mě tohle ovocíčko všude pronásledovalo. Tak jsem si jedno ráno řekla, že to také zkusím a to v jedné z nejlehčích podob, namazané na toastu a s trochou soli. A musím vám říct, to je něco úžasnýho. Jestli jste to tedy ještě neměli, nevím co děláte, tuhle vitamínovou bombu musíte prostě vyzkoušet! :D

Dále tu máme chia semínka. Ta jsem vyzkoušela jen díky mamce, upřímně jsem na ně nikdy v Česku nenarazila. Nejenom že jsou zdravá a prý se po nich i pěkně hubne (což jsem zatím tedy nezpozorovala, ale tak s tím poleháváním se není čemu divit :D), ale také skvěle chutnají, Doporučuji je třeba s bílým jogurtem a ovocem :)


MUSIC

Bez jediného zaváhání říkám - Panic! At The Disco. Na tuhle kapelu jsem narazila už před delší dobou, ale až teprve tohle léto jsem jí začala pořádně prozkoumávat. Naprosto jsem se zamilovala do jejich písniček. Dřív jsem znala jen ty nejznámější jako třeba This Is Gospel nebo I Write Sins Not Tragedies, ale teď, po tom co jsem všechna alba poslouchala už asi stokrát, vám můžu doporučit Don't Threaten Me With A Good Time (s názvy písniček opravdu nešetří) a nebo Hallelujah. Hrozně mě chytly jejich texty, které jsou opravdu originální. V dnešní době je těžké najít někoho s lyricsem, který má hlavu a patu. Snad budou brzo v Praze.


BOOK

Tady byl výběr opravdu těžký, jelikož jsem si snad nikdy nekoupila za tak krátkou dobu tolik knížek. Nakonec u mě ale vyhrála kniha Proč jsme se rozešli od Daniela Handlera. Nejdřív jsem se bála, že to bude nějaké hloupé vyprávění citově nestabilní teenagerky a vlastně je to i z části pravda, ale je to tak dobře podané, že mě ten příběh hned chytl a nepustil. Název vypovídá za vše, jedná se o vyprávění středoškolačky Min, které je vlastně zároveň i dopisem pro jejího ex-přítele Eda. Částmi je to takové nemastné neslané, ale malované ilustrace různých věcí z minulosti Min a Eda společně s historkami, které jsou s nimi spojené, to hezky oživí. Takže také rozhodně doporučuji :)


MOVIE / SERIES


Začnu nejdříve filmem. Už to bude pár měsíců, co jsem četla knížku The Perks Of Being A Wallflower (miluju význam slova 'wallflower') od Stephena Chbosky a až v červenci jsem zjistila, že existuje i film. Nemůžu si pomoct, ale ty postavy v knize jsou tak dokonale propracované, že jsem si říkala, že to film zřejmě zkazí. Chyba. Emma Watson, Lorgan Lerman a Ezra Miller byli pro Sam, Charlieho a Patricka stvoření. Pořád u mě vede kniha jako u správného knihomola, ale tohle je tak dobře udělané, že to opravdu stojí za pozornost :)


once upon a time, snow white, and emma image
Dál tu mám seriál, na který sice koukám už dva nebo tři roky, ale musím ho prostě zmínit. Once Upon A Time, jak moc jsem ráda, že jsem na tohle narazila. Většinou se mi u seriálů stane to, že mě po nějaké době přestanou bavit čistě proto, že na ně koukám až moc často. Asi to zní divně, ale je to tak. OUAT mě ale bavit nepřestalo. Seriál je vlastně celý založený na pohádkách, od staré dobré Sněhurky a Šípkové Růženky po Ledové království (kterému patřila půlka jedné série a fakt krásně to pojali) a Rebelku. Jestli hledáte něco nového a neotřelého tak se na tohle musíte rozhodně kouknout.


BEAUTY

A zakončíme to beauty produkty.

S nástupem na střední jsem si začala konečně pořádně malovat linky a za tu dobu jsem vystřídala nespočet produktů od různých značek. Jednou za mnou ale přišla mamka s tímto zázrakem - Astor Perfect Stay oční linky, které si v mé kosmetické taštičce zařídili čestné místo. Snadno se aplikují a krásně s nimi vykreslíte ten ''ocásek''. A, za co jsem opravdu ráda, se i v těchto parných dnech nerozpíjí a neobtiskává se pak na víčka. 


Další moje láska je matující rtěnka Astor Soft Sensation Lipcolor Butter, já mám konkrétně odstín Elegant Nude. Krásně vykreslí a zvýrazní vaše rty. Rtěnka nebo chcete-li ''máslíčko'' rty vůbec nevysušuje, hezky je hydratuje a také celkem drží, samozřejmě záleží na vašem denním režimu. Rtěnky ani normálně nenosím, tahle je zatím jediná, se kterou dokážu vyjít ven :D



Poslední produkt je taková zvláštnost. Když jsem si asi před dvěma roky objednávala poprvé (a naposledy) LadyBox, přišly mi v něm i tyhle.. řekněme stíny. Přesný název je Green Equinox od značky Alva, která se zabývá přírodní kosmetikou. Mě přišel produkt v odstínu Dary moře, což je taková krásná korálová, až zlatá, když si na víčka dáte jen maličko. Nikdy jsem je nepoužila, protože to se stíny prostě neumím. Teprve nedávno jsem se odhodlala je zkusit a paráda. Je to vlastně takový pudrový prášek, který stačí jen prsty naťupat na víčka a vypadá to skvěle. Dá se to ale také použít, což jsem vůbec nevěděla, jako oční linky, make-up (což si prostě nedokážu představit), lesk na rty, rtěnka nebo konturka a nebo třeba jako lak na nehty. Brzo chci vyzkoušet ten lak na nehty, tak uvidíme :D Určitě je ale doporučuji. Dají se koupit např. na cestaprirody.cz za 142,-. Přemýšlím, že brzo tento produkt víc rozeberu v dalším článku a vyzkouším všechny jeho možnosti :)


To je ode mě pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil :) Od příštího pondělí jsem ve Španělsku, tak čekejte spoustu nových článků na toto téma, spolu s mým stresováním z mého prvního letu v životě :D

Tak zase příště,
Domča x


You Might Also Like

9 comments

  1. Avokádo, mňam! ♥ a ten lipcolor butter od astoru mám taky, je skvělý!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Lipcolor Butter som tiež často používala, mám ho v takom svetlo ružovom odtieni, a som s ním spokojná. :)

    Pozývam ťa na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. The Perks of Being a Wallflower? Největší topka, naprosto největší srdcovka! ♥ Jak film, tak knížka :). A prostě Logan, platonická ♥ :D.

    OdpovědětVymazat
  4. No tak Panic at the disco - prekvapilo ma že to počúva aj niekto iný ako som práve ja :D Avokádo som objavila toto leto tiež, doma som robila nátierku z avokáda, a skutočne je to skvelé (prestala som to robiť len z dôvodu vlastnej lenivosti, inak naozaj skvelá špecialita), ľahké a svieže :). Do samotného tak ako ty by som sa však možno nepustila :)

    OdpovědětVymazat
  5. The Perks of being wallflower som videla snád milión krát a akurát čítam knižku v angličtine. Inak pekný článok a blog. Stávam sa hneď aj pravidelnou čitateľkov.

    Pozývam ťa aj na moju giveaway.

    NINAVE|GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. skvelý článok :) super nápad písať o obľúbencoch leta :) niektoré veci moc nepoznám, ale avokádo zbožňujem, hlavne na toaste alebo ako guacamole a filmik Perks of being a wallflower mám veľmi rada a hrajú tam skvelý herci

    OdpovědětVymazat
  7. Ta skupina je super! Také je poslouchám.. Moc pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super oblíbenci! Knížka mě zaujala! The Perks Of Being A Wallflower je super kniha i film, na Once Upon a Time se chci začít už hrozně dlouho koukat a ještě jsem se k tomu nedostala. Máslíčka od Astor jsou supr!

    OdpovědětVymazat
  9. Máslíčko od Astor plánuji vytáhnout zase na podzim mam tmavě fialovou barvičku :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...