NÁKUPY | SEPTEMBER 2016

20:18


Chtěla jsem tenhle článek stihnout už 30. září, bohužel ale kvůli práci nemám téměř žádný volný čas. Dneska večer se poprvé nemusím učit (účetnictví je zlo přátelé) a tak se konečně dostávám k nákupům za září.


Jako první bych tedy ráda začala s beauty. Nedávno jsem byla s mamkou v Yves Rocher, kde obvykle nenakupuju, a objevila jsem tam tenhle Regenerační šampon na poškozené vlasy. Skvěle mi vyhovuje, dlouho jsem nějaký takový pořádný sháněla. Až mi dojde, určitě si ho koupím znovu, tentokrát plánuju šáhnout i po kondicionéru.

Dále tu mám Freeman Dead Sea Minerals Anti-Stress Mask, kterou jistě spousta z vás dobře zná, já ji objevila ale teprve nedávno. Jestli jsem nespokojená nebo spokojená si nechám ale pro sebe, jelikož brzo chystám na tuto šmoulí masku recenzi :)

Na černé tečky pěkně trpím, proto jsem se konečně odhodlala vyzkoušet čistící proužky na nos, konkrétně od Essence. A musím říct, že teda žádná sláva. Černé tečky mi po tom zmizely asi jen dvě a jinak nic. Přeci jen to ale s nose strips nechci vzdávat a brzo bych chtěla vyzkoušet i jiné produkty se stejným účelem.

Jako další tu mám průhledný lak na nehty také od Essence, který jsem si koupila bez přemýšlení jen tak na rychlo a hned doma jsem ho pak vyzkoušela. No, už nikdy víc. Já mám laky od Essence ráda, ale tenhle mezi ně opravdu nepatří. Hned se mi sloupal.

Potom tu máme dva balzámky, jeden od Yves Rocher a druhý od Labello, můj oblíbený Honey&Milk. Od YR jsem už jeden balzám měla, konkrétně malinový, který dost barvil. Vůbec se mi neosvědčil a tak jsem ho přestala používat. Tenhle s bambuckým máslem jsem si koupila po roce a dopadlo to úplně stejně. Také se mi u nich zdá, že moje rty nehydratují, nýbrž vysušují. Proto jsem si hned doběhla pro moje milované Labello, které mě opět zachránilo.


Dál tu máme oblečení. To bude rychlé, jelikož toho opravdu moc není. Jako první jsem si koupila tenhle lehoučký a strašně příjemný šedý svetr z H&M (299,-). Už jeden takový doma mám, ale v hořčicové barvě. Ničeho ale nelituju :D Potom jsem od mamky dostala tohle bílé basic tričko s náprsní kapsičkou také z H&M, které mi je až pod zadek a vypadá skvěle zastrčené do kalhot. Já žádná takováhle jednobarevná trička nemám a proto jsem si tohle hned zamilovala. Stálo cca 199,-. Jako poslední tu mám úžasnou oversized mikču ze SinSay (obchod, ve kterém jsem byla poprvé v životě a je mi na 100% jasné, že se tam brzo zase vrátím) v hořčicové barvě s nápisem Responsibilities make me sick, což mluví za vše :D Stála 299,-.


Jako poslední tu mám takovou učebnici nebo spíš pracovní sešit se základy Japonštiny. Japonština mě už dlouho šíleně láká a společně s korejštinou se jí chci začít plně věnovat :) Pak tu mám knížku Kečupová mračna od Annabel Pitcherové, kterou jsem už stihla za celý měsíc přečíst dvakrát. Hlavní hrdinka píše dopisy jednomu vězni, ve kterých se mu svěřuje se zločinem, který sama spáchala. Můžu vám ji jen doporučit :) Poslední jsou tyhle vtipné tužky z Tiger, kde jsem také byla nedávno poprvé a nejraději bych ten obchod vykoupila celý. Stály 60,-.


You Might Also Like

5 comments

  1. Tá horčicová mikča je parádna teraz na jeseň! A tie ceruzky z Tigeru sú tiež super. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Tá horčicová mikča je parádna teraz na jeseň! A tie ceruzky z Tigeru sú tiež super. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Tu masku z mrtvého moře mám taky a je prostě skvělá :) tu tužky, wow!! Máš super blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetiku YR mám moc ráda takže jsem zvědavá jaký bude šampon. Učebnice japonštiny mě ovšem taky zaujala.

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, nemáte zájem o spolupráci s naší královskou drogerií Xantea.cz? Rádi bychom nějaké recenze a testy anglického zboží, které dovážíme a prodáváme. Díky a těším se, Pavel@novaks.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...