RECENZE | Jordana Sweet Cream Matte

0:28


Pozítří odlétám do Španělska a za mnou tu na zemi straší prázdný kufr, než se ale pustím do balení (aka prokrastinace se opět projevuje :D) tak vám musím povědět o mém novém zázraku. 

Nedávno se na webu dekorativka.cz objevila řada matných tekutých rtěnek Sweet Cream Matte od značky Jordana a já dlouho váhala, jestli si ji pořídit nebo ne. Dostupných je celkem 12 odstínů od nude růžové po zářivou fialovou. Jsou také cenově velmi přijatelné a jelikož jsem se už dlouho po nějaké té tekuté rtěnce sháněla, nakonec jsem tomu pokušení podlehla. Nejdříve mě lákala tmavá Sweet Marsala Wine, ale kdykoliv jsem se koukala na různá swatch videa, vypadala zvláštně a flekatěla. A tak jsem se rozhodla pro karmínovou Red Velvet Cake.

Popis


  • Bohatě pigmentované barvy na rty se sametově matným finishem
  • Krémová textura, kterou na rtech ani necítíte
  • Nevysušují díky obsahu vitamínu A
  • Voděodolné
  • Dostupné ve 12 bohatě barevných a voňavých odstínech



Můj názor


Od značky Jordana byl toto můj první produkt. Nejdříve jsem se toho bála, ale hned jsem změnila názor. Rtěnka se opravdu dobře nanáší, není příliš tekutá, spíše taková pěnová a má velmi dobrou pigmentaci. Na rtech rychle zaschne a opravdu o ní vůbec nevíte. Líbí se mi, že se neobtiskává (dovolila bych si i říct, že bude téměř neslíbatelná, ale jelikož jsem to zkoušela jen na ruce, tak to potvrdit nemůžu :D) a hodně toho vydrží. Měla jsem jí na sobě celý den a přežila i mastnější jídlo, stačilo jen jedno přetření. To je další plus, dobře se vrství a tak se dají tyhle chybičky snadno opravit, není to vůbec poznat. Rty tolik nevysušuje, ale já si pod ní stejně vždy dám raději balzám. Také naprosto dokonale voní po vanilce, ale ne moc silně :). U mé jediné výtky jsem trochu na rozpacích, protože je to zároveň i plus. Mluvím o její výdrži, na rtech drží opravdu jako přibitá, ale když jsem se chtěla později odlíčit, musela jsem na třikrát, protože jsem vždy měla půlku obličeje jako klaun. To mě naštěstí už ale nikdo neviděl :).


Jinak vám ji můžu vřele doporučit, za 109,- paráda :). Sama chci vyzkoušet i další odstíny, myslím, že sáhnu po těch nude :).




Na téhle fotce vypadám opravdu zničeně, měla jsem za sebou den plný lítání po doktorech a furt mě trápí angína, proto ten mrtvolný výraz a líčení téměř pryč :D Je to foceno hned, jak jsem jí poprvé vyzkoušela, takže mi nanášení ještě dělalo menší-ehm-problémy, ale už jsem se to naštěstí naučila :D Chtěla jsem ale aby jste viděli, jak vypadá i v akci :)



A co vy, máte doma také jednu? 
Nebo o ní alespoň uvažujete? :)

You Might Also Like

12 comments

  1. Pekný článok :) Ja najradšej používam konturky, ale porozmýšľam aj nad niečim takýmto. Vypadá fajn :)
    Fashion Lovers nový článok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, to se máš, úplně Ti závidím, tak si to ve Španělsku hlavně užij! :)
    Jinak rtěnku žádnou z této řady nevlastním, ale moc se mi líbí ta barvička!
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale na tyto rtěnky jsem už četla hodně chvály, tak se po nich budu muset taky poohlédnout :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jordana kosmetik mám docela ráda! Tato tekutá rtěnka vypadá velmi dobře!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tu musím mít! Jak jsem si četla tvůj názor, úplně jsem se začala usmívat a říkat si, že to je rtněka přesně pro mě :) Trošku jsem se bála, jaká bude cena, ale 109 Kč je vážně paráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek a pěkný blog :) Já si tyhle lip creamy už chci delší dobu pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je krásný odstín, na blížící se podzim jako dělaný! :) A hlavně ti moc sluší. :) Skvělý článek!
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  8. Odstín je parádní a barvička ti moc sluší!

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  9. I like the color of the lip gloss.

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá byť naozaj skvelá, veľmi sa mi páči jej farba, nejakú takú už dlhšie zháňam:)

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá super, skvelá recenzia :) A uži si Španielsko!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  12. Nad Jordanou určitě uvažuju, bohužel jsem zatím neměla možnost. Matné rtěnky jsou super, bezva recenze :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...