Wishlist | Fall 2015

21:55

basically 🏈🍁🐻🌌🍂❤️

Už nám pomalu, ale jistě začíná podzim a já už několik dní chodím v kožených botičkách a svetrech. A to i když kolem mě chodili lidé ještě v tričkách s krátkým rukávem :D Podzim mám ale hrozně moc ráda a tak bych už s ním chtěla začít co nejdřív. Dneska se s vámi podělím o svůj wishlist na toto barevné a větrné období :)



1. Boyfriend denim jacket - Džínskám jsem podlehla už před nějakou tou dobou a do tohohle nového trendu takzvaných ''boyfriend'' džínsek, volné oversized verzi, jsem se naprosto zamilovala. Podobnou jsem zahlédla na stránkách Pull&Bear a tak si jí brzo půjdu omkrnout.

2. Svetry - Miluju burgundy a proto bych si také chtěla v této barvě pořídit nějaký ten svetřík. Ale nemluvím tu jednom svetru, ale i o dalších v barvách jako černá, bílá, hořticová atd. Prostě jsem svetry a také cardigany naprosto posedlá a pro podzim se mi zdají nezbytné :D

3. Šála - To je prostě něco, bez čeho v chladném počasí ven nevyjdu. Nikdy jsem na tento kostkovaný vzor nebyla, ale teď se mě to prostě chytlo a hrozně bych si jednu takovou šálu chtěla pořídit. Světe div se jsem jí ale ještě nikde neviděla :D :/

4. Ripped knees skinny jeans - Tenhle styl džínů vídám už nějakou tu dobu, ale nikdy jsem je moc prodávat neviděla. Alespoň u nás ne a jelikož na internetové nákupy ze zahraničí nejsem, tak jsem si musela počkat. Teď jsou skoro všude, takže se mi moje přání splní snad už v pondělí, kdy se na ně půjdu kouknout do Pull&Bear :D:3

5. Kabelka - Tahle je konkrétně z H&M a líbí se mi už nějakou dobu. Líbí se mi jak na venek, tak i to jak je prostorná. Zatím nemám kabelku, ve které by se dalo nosit i mé učení (vlastně mám, ale byl by to horor) a tak doufám, že s touhle mi to už vyjde.

6. Svíčka - Tyhle trojknotové svíčky jsou prostě skvělé a s vůní Pumpkin Spice, je něco lepšího pro podzim? (odpověď je skořice). Vždycky jsem je viděla u zahraničních youtuberek, ale u nás ne. Na tuhle jsem narazila teprve dnes, jmenuje se MAINSTAYS a u nás je k dostání i ve vůních Fresh Baked Cookies (o té jsem také dost přemýšlela) a Pumpkin Splendor. Další možnost je známá Yankee candle, ale ty jsou podle mě už moc předražené.

7. Rtěnky - Rtěnky moc nenosím, ale teď mě naprosto chytli tmavé matné odstíny. Vybrala jsem si tyto dvě, první od Sleek True Colour v odstínu Dare. Druhá je od Charlotte Tilbury - Matte Revolution v odstínu Walk of shame.

8. Make-up - To je tedy záležitost všech období, ale chtěla bych se s vámi podělit o svůj nález, po kterém teď doslova prahnu. Bourjois 123 Perfect Foundation jsem poprvé viděla v Autumn make-up tutoriálu od britské youtuberky Zoelly, která si ho dost chválila. Recenze na něj jsou sice plné válčících pro a proti, ale mě jeho krytí tak uchvátilo, že si ho rozhodně chci ozkoušet.


A na co si na podzim mnete ručičky vy? :)


You Might Also Like

6 comments

  1. Ta džínska je fakt parádní, už jsem se po pár takovejchle koukala, ale nekoupila jsem zatím nic. Já sháním hlavně hodně, hodně svetrů :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist :) Také ho plánuji napsat na blog :) Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Tu kabelku mám doma a vůbec ji nevyužívám. Je moc velká, ale na učení dobrá.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...