TAG | Back to school

14:57

zdroj: weheartit.com

Tak vás zase zdravím u dalšího článku :) Škola už je (jak pro které) v plném proudu a u mě to samozřejmě není jinak. Minule jsem vám vyprávěla o svých zážitcích z adaptačního kurzu, dnes si konečně dáme Back to school tag. Sice už zítra začíná čtvrtý týden školy, ale proč ne :D

1. Do jaké třídy půjdeš? - Letos jsem nastoupila do prváku :)

2. Co si oblečeš první den do školy? - Jelikož miluji 5SOS, musela jsem to nějak ukázat :D  A věřte nebo ne, našla jsem si tak hodně kamarádek se stejnými zájmy :)




3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš? - Když jsem nastupovala, těšila jsem se jen na nové lidi a to byl zároveň můj největší strach. Moje třída na základce (na druhém stupni, na prvním se to nedá ani komentovat) stála jednoduše za nic. Nejméně jsem se těšila na učení celkově. Ne tak jak je to u studentů normální, ale bála jsem se toho, jaké to bude a co po nás budou chtít. Zatím přežívám :D:)

4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
 

- Asi ty nákupy všeho potřebného. Teda kromě učebnic, na to jsem opravdu psychicky připravená nebyla :D

5. V jaké třídě si byla, když si poprvé začala nosit makeup? 

- Myslím, že jsem v šestce začala používat korektor a to bylo vše. Řasenka přišla na řadě v sedmičce, ale tak nějak se vším všudy jsem začala až v devítce.

6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy? 

- Nikdy jsem inspiraci nehledala, většinou se mi ale nějaké ty outfity vryjou do paměti při sledování nějakého beauty Youtube videa a nebo na We Heart It :)

7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději? 

- Vždycky to byl batoh, ale jelikož jsem letos chtěla, aby vypadal elegantně a zároveň bych do něj ale nacpala dost věcí, byl to teror a přišel mi až tak dva dny před začátkem školy. Takže za mě to byli školní potřeby jako sešity, tužky atd., i když i to nebyla žádná sranda :D

8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ? 

- Batoh a penál přes internet, ostatní v nákupácích jako Tesco a Globus.

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku? 

- Kvůli mé skolióze rozhodně batoh.

10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít sebou do školy?

- Rozhodně sluchátka, protože při mé hodinové cestě do školy bych asi chytla absťák (věřte mi, i při 20 minutové cestě na základku se to stalo a nebylo to pěkné) :D Už jinak nic moc nenosím, takže řeknu mobil a OBČAS iPad.

11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít sebou do školy? 

- Balzám, antibakteriální gel a korektor.

12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy? 

- 99% času nosím vlasy rozpuštěné, takže asi tak :D

13. Jak vypadá tvůj batoh? 

- Batoh VANS Cameo, sehnala jsem ho za 1250,- ze snowboard-online.cz a zatím maximální spokojenost :)







You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...