My Summer Bucket List | Achievments

20:29


Sedím tu, přede mnou horda sešitů a učebnic, vyčerpaná po svém prvním dnu školy. Včera ve tři ráno jsme se vrátili ze Španělska a mě ten večer přepadla menší krize. Vůbec nevím, co se to stalo, do školy jsem se celkem těšila nebo spíš jsem už tak nějak akceptovala, že to tam budu muset další rok přežít. Občas mívám takové ''stresové záchvaty'', opravdu nevím, jak to jinak nazvat. Ale všechno mi najednou připadá špatně, ztraceně a dokonce si i pobrečím. Abych pravdu řekla, většinou už ani nevím, proč vlastně vyšiluju, prostě se to stane. Španělsko pryč, s ním i léto a začíná druhák. Může to být i horší? Samozřejmě, že ano. Sedm hodin uteklo jako nic a furt žiju :).

Jak jsem tak přemýšlela o létě, nechala jsem se inspirovat článkem na Blogu puberťačky, týkající se ''summer bucket list''. Svůj vlastní jsem si napsala jedno červnové školní odpoledne a ráda bych se s vámi podělila, co se mi za ty dva měsíce povedlo a v čem jsem naprosto pohořela :D


1. NAJÍT SI BRIGÁDU

Původně to znamenalo najít si brigádu na léto, což se mi bohužel i přes nekonečné hledání a rozesílání životopisů nepovedlo, ale minulý týden, poslední den prázdnin, mi do Španělska přeci jen zavolal jeden pán a získala jsem brigádu v kavárně, i když při škole. Ale snad to budu zvládat :) Beru to jako splněno :).

2. ZAČÍT CVIČIT

Tohle, dámy a pánové, je můj letní cíl a novoroční předsevzetí už celé věky. A jako vždy jsem to tak nějak zvládala na začátku července, ale stejně jsem toho pak nechala. Já na to cvičení prostě nejsem :D Ale naštěstí, čím se dostáváme k dalšímu bodu, jsem si to měla čím vynahradit :).

3. ZAČÍT JEZDIT NA KONI

Tento bod není až tak jako začít jako pokračovat. Na koních jsem jezdila od svých 8 do 10 let, potom se to dozvěděl můj doktor a zakázal mi to ze zdravotních důvodů. Od té doby jsem se pořád snažila opět začít a až teď v létě se mi poštěstilo. Začala jsem chodit na rehabilitace a všechny tři doktorky, které se u mne vystřídaly, mi jízdu na koni jen doporučily. A tak jsem konečně mohla začít :) A jde to krásně. Dojíždím jednou týdně na kole do vesnice pár kilometrů od nás, hodinu se potím na koních (věřte mi, je to neskutečná makačka, pracují vám prakticky všechny svaly) a pak zas zpátky, doma mě pak zadek bolí jak čert :D Tohle beru ale jako mé cvičení, vyjde to tak nastejno :).

4. JÍST ZDRAVĚJI

Vůbec jsem to nečekala, ale i to se mi podařilo. Nechápejte mě špatně, já zdravě jím i normálně, do fastfoodu chodím opravdu jen výjimečně, když je nouze a doma moje mamka také vaří hlavně zdravě, chtěla jsem ale také přidat do své stravy něco nového. Ty věci jsou dvě, zmiňovala jsem je ve svém článku o Oblíbenostech, jsou to chia semínka a avokádo. Jinak jsem začala jíst více zeleniny a ovoce, doma si teď pěstujeme vlastní zeleninu a to je řeknu vám úplně něco jiného :)

5. NAUČIT SE KOREJSKY

Miluji Koreu, její hudbu, její kulturu, její jídlo a její jazyk. Jsem samouk a korejsky se učím tak nějak průběžně už dva roky, ale je to sakra těžký jazyk, takže zas tak velké pokroky nemám. Tohle léto jsem se ale rozhodla se do toho fakt dát a konečně někam postoupit. No, opět mi to vydrželo jen první měsíc, za to mám ale plný blok různých zápisků a slovíček, za což jsem ráda. Zas tak velký pokrok jsem ale nezaznamenala. Naučila jsem se psát a číst znaky, skládat je, ale už teď jsem zjistila, že mi to dělá najednou problém. Takže u tohohle jsem, bohužel, pohořela. Ale nevzdávám to a brzo si seženu i nějaké ty lekce :)

6. BÝT ŠŤASTNÁ

Na konci školního roku jsem procházela hodně špatným obdobím, vyskytly se problémy týkající se druhé půlky mé rodiny, ztratila jsem pár kamarádů a k tomu se dostavily i problémy zdravotní. Přes léto jsem si ale uvědomila, co vlastně mám, jaké mám štěstí. Miluju svojí rodinu, uvědomuju si, jak moc moje mamka dře, abych se měla co nejlíp a že jí to musím oplácet. Konečně můžu dělat to, co mám nejraději ze všeho na světě, splnil se mi i můj sen letět letadlem a podívat se do Španělska.. A také jsem zjistila, že nezáleží na tom, kolik mám kamarádů, stačí mi ty nejbližší :) Takže i k tomuto můžu říct, že splněno :).

beach, goals, and summer image
zdroj: WeHeartIt

Tak to je vše, doufám, že se vám článek líbil. O víkendu se vrátím s reportem ze Španělska, mám toho spoustu k vyprávění :). Teď už se musím jít připravovat na úplně první test v druháku, z 60 anglických slovíček. Naštěstí mi angličtina nedělá problém, ale stejně, komu se tohle chce psát hned na začátku roku že :D.

Domča x

You Might Also Like

5 comments

  1. Neboj, určitě to ve škole všechno zvládneš, uteče to a za chvilku tu budou další prázdniny! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. V škole určite všetko zvládneš! :) Pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce... krásne ciele (: Aj ja chcem byť šťastná a začať sa učiť nový jazyk - nórsky ;)

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Na domácu zeleninu nemá nič, to sa nedá vôbec porovnávať a som rada, že práve takýto cieľ sa ti splnil :). Aj ja by som sa mala v zdravom stravovaní zlepšiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravý životný štýl láka každú z nás, no nie vždy ho dodržíme, preto držím palce. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...