Dresden - Primark (haul?)

16:28





O Primarku jsem slyšela ledacos, ale hlavně to jak je skvělý a hlavně levný. A tak jsem nakonec přemluvila mamku, aby jsme tam zajely. Po tom, co jsem jí ukázala webovky a všechen ten dechberoucí sortiment, ihned souhlasila.





Do Galerie Centrum Dresden jsme dorazili 20.8 kolem desáté hodiny a ihned jsme si to zamířili do Primarku.

Bylo mi jasné, že Primark je obrovský, ale že až tak moc, to jsem fakt nečekala. Tři přeplněná patra, všude lidi, stojany, křik. Ne jednou do mě někdo vrazil, ale ke konci jsem se už obrnila. Co mě ale překvapilo ještě víc, byl počet Čechů, kterých tam bylo asi tak 90% a kromě prodavaček téměř žádní Němci. A jelikož já mám takový zvyk třeba o někom nahlas mluvit (v cizí zemi), protože si prostě myslím, že mi nerozumí- no, přidělala sem si jeden hezký trapas :D

Hned při vstupu jsem objevila krásný svetřík, ale protože jsem neměla tolik eur, řekla jsem si, že pro něj skočím později. Chyba. Až na cestě domů jsem si uvědomila, že vlastně nemám vůbec nic co se týče normálního oblečení. Takže hlavní cíl - nákup oblečení do školy - selhal.


Můj první úlovek byla tato krásná kabelka. Předtím stála €15, pak jí zlevnili na €7,
no neber to. Zapíná se na takový otočný ''zámeček'', který ukrývá
kapsu přesně na sešit A4. Zezadu má ještě jednu kapsu stejné velikosti,
takže už vím s čím budu chodit první dny školy bez učebnic. :)





O těchto botičkách jsem vůbec nepřemýšlela, ihned jak jsem je
uviděla, letěly do košíku. Naštěstí jsem si je pak
vyzkoušela a zjistila jsem, že německé 37 jsou mi hrozně malé
a tak jsem si rychle skočila pro 38. Netuším, kolik stály
před slevou, ale teď byly za €4, takže taky paráda.




Do Primark pyžam jsem byla zamilovaná už z webovek.
Bohužel mě ty, nad kterými jsem přes obrazovku skoro slintala,
naživo vůbec neoslnily. Pak jsem vůbec nic nemohla
najít a začínala jsem být zoufalá, protože jsem potřebovala
nějaké to pýžo na adapťák. Nakonec mi moje teta
vytáhla úplně pohřbené tohle pyžamo, které bylo pro mě
jakožto milovníka Simpsonů naprosto dokonalé.
Hned jsem ho brala. Tričko je crop tee.
Z €10 byl tento set zlevněný na €5.


A poslední věc, o které jsem věděla, že si jí
rozhodně koupím už z webovek, je tento
naprosto boží termohrnek Feeling foxy. Je
mnohem větší než jak vypadá na stránkách, což mě
překvapilo. A jelikož bude brzy zima
a já jsem obrovský milovník kafe a čaje
po ránu, na moje hodinové cesty na střední bezvadný :)
Termohrnek byl za €2.50.
Do dalších sekcí, jako s kosmetikou, brýlemi, džínami atd. jsem se vůbec nedostala, a pořádně jsem si ani neprohlédla sekci Home, ale jelikož se do Německa chystáme i před Vánoci, už si mnu ručičky na další úlovky :)
Btw, omlouvám se za špatnou kvalitu fotek. Foťák nevlastním a tak jsem musela fotit přes iPad.
 

You Might Also Like

5 comments

  1. Kabelka a hrníček jsou úžasný! :) Taky jsem byla v Primarku, ale příště by to chtělo víc času, pořídila jsem si jen pár věcí :/

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je úžasná :) Taky se tam chystám, snad se tam dostanu v nejbližší době :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do Primarku jezdím pravidelně a fakt se tam dají najít super kousky, pokud člověk přežije tu hromadu lidí, poházené kousky oblečení po zemi a čekání na volné kabinky. Ale rozhodně stojí za to tam jet před Vánoci. Loni jsem tam sehnala 70% dárků pro rodinu a přátele. Ale víc se mi líbil Primark v Rakousku :)

    INKA the BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci :) Já jsem byla v primarku před prázdninama, a kupovala jsem tam hlavně letní oblečení, a sehnala jsem většinu toho, co jsem i chtěla. :)
    Pyžamo jsem hledala taky, chtěla jsem Harry Potter, které jsem si i koupila... vzala jsem si velikost 10 (myslím, že je to u nás nějaká 38) a bylo mi trochu větší, ale nechala jsem to být. No kratasy jsem si nezkoušela (taky že jo proč, ty mi malý být nemůžou) a až doma jsem zjistila, že rozkrok mám až u kolen :DD takže to vypadá, že mám asi tak 2 metrovej zadek -,-

    Se školou jedeme v listopadu do Anglie a tak doufám, že také navštívíme primark a kdyby ne, tak ještě v prosinci jedem se školou na nákupy do Drážďan, tam do toho primarku skočíme stoprocentně :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...