What makes me ME | tag

23:14



Dneska to bude něco, co už udělalo hodně lidí a originalita stranou, dnes to udělám i já, aby jste se o mně něco víc dozvěděli než z infa pod mím ksichtíkem v menu :D Bude to tag Co dělá mě mnou / What makes me ME. Nejdřív jsem přemýšlela, že udělám typické 20 faktů o mně, ale já nikdy nevím, co tam vlastně psát :D Tak jdem na to.


1. Kolik měříš? - Jsem po rodičích příšerně malá, měřím něco kolem 154 centimetrů

2. Kolik ti je let? - 15

3. Kdy ses narodila? - 2.května 2000

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? - Nemyslím si, že se moje oblečení drží nějakých trendů. Když jsem v obchodě, jdu po tom co se mi prostě líbí a také je pro mě důležité to, jestli mi to dobře padne a cítím se v tom dobře.

5. Máš nějaké piercingy nebo tetování? - Ne, piercingů až moc bojím, ale v budoucnosti by jsem rozhodně chtěla tetování. Připravuju si datum narození mí mamky v římských číslicích, akorát ještě nevím kam. Všichni vždycky hrozně komentují tetování, která nemají vůbec žádný význam a já bych si nemohla vybrat lepší, protože mamka toho pro mě moc udělala a hodně si toho kvůli mě a mému zdravotnímu stavu prošla :) 

6. Existují nějaké potraviny, které nesnášíš? - Těch je docela dost, ale nejvíc nesnáším ryby (kromě tuňáka), olivy a houby. To jsou věci, které opravdu nemusím.

7. Jaká je tvá oblíbená momentální písnička? - *písničky
All of me - John Legend, 
Riptide - Vance Joy a 
Sex - The 1975 (asi moje nejoblíbenější písnička vůbec, vřele doporučuji)

8. Zlato vs. stříbro? - Nosím a líbí se mi obojí, ale asi zlato.

9. Jaké jsou tvé záliby? - Tak rozhodně psaní, čtení (jsem pyšná majitelka více jak 200 knih :D), jezdím na koních, ráda cestuju a učím se korejsky. Můj psík Ben je pro mě ale asi zálibou největší :) 

10. Rtěnka vs. lesk na rty? - Upřímně jsem nikdy nebyla fanda lesků, myslím, že mi nesluší, takže rozhodně rtěnka (i když ani v té se ještě moc necítím :).

11. Zima vs. léto? - Léto, ale nevím jestli jsem to jen já, ale jsem typ člověka, co si v zimě přeje léto a potom ve vedrech brečí, že chce zimu :D

12. Máš akné? - Bohužel, ale naštěstí to není až taková tragédie.

13.  Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální? - Spíš taková smíšená.

14. Máš pihy? - Ne.

15. Velikost bot? - Vzhledem k mé výšce mě překvapuje, že 37/38. 


To by bylo pro dnešek všechno :) 
Máte něco stejně? Nebo naopak úplně jinak?

Dominika


You Might Also Like

1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...