Hey, I am blogger

16:17


Kdybych mohla pracovat na plný úvazek jako blogerka a vybudovat si slušnou kariéru, věřte mi - udělala bych to. A kdo ne? Myslím, že to je jeden z největších snů blogerů, mít úspěšný blog, který by mi dokonce vynášel nějaké ty penízky (ne že by to byl důvod toho, proč teď datluji do klávesnice). A některým se to dokonce podařilo. No a pak tu jsem já.



Sečíst všechny moje blogy za celá ta staletí (tedy asi sedm let) by trvalo věčnost, a tak můžu s klidem říct, že jich rozhodně bylo sto. Nedělám si srandu. Všechny ty názvy, které jsem vyfoukla budoucím blogerkám, těch bylo. V té době, kdy mi bylo tak 8-13 let, jsem blogovala pořád. Strávila jsem celý den tvořením svého nového ''úžasného'' blogu, tehdy ještě přes blog.cz, od kterého jsem si toho hrozně moc slibovala. Deníčky, blog o Monster High, který byl snad můj nejúspěšnější vůbec, o seriálech, módě, The Sims, o všem.

A teď jsem tady. Poprvé na blogspotu. Ještě si všechno musím řádně ''ošahat'', ale snad to bude brzy ok.

A teď fanfáry prosím, můj blog právě začíná.
*zvuk bouchnutí šampáňa*


You Might Also Like

1 comments

  1. Přeju hodně štěstí! :) s blogy to mám podobně, také jsem začínala na blog.cz a myslela si, že tím dobudu svět. :D No a teď jsem také tady na blogspotu... no třeba se z tebe i mě stane ta slavná blogerka, a možná, že si vyděláme i nějaké penízky do kapsy :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...